Każdy powinien ograniczać swój wpływ na środowisko. Jednak bez odpowiednich narzędzi może to być trudne lub niemożliwe. W odpowiedzi na ten problem, Doconomy uruchamia pierwszy na świecie kalkulator wpływu zakupów na zasoby słodkiej wody. W kolejnym odcinku podcastu z cyklu ?CMO po drugiej stronie lustra?, Darek Maciołek, dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas rozmawia o wyjątkowej współpracy, codziennej konsumpcji i zielonej komunikacji z Mathiasem Wikströmem, założycielem i prezesem Doconomy. Podcast prowadzony jest w języku angielskim.
Mathias Wikström, założyciel i prezes Doconomy
Pochodzący ze Szwecji, uznany lider na polu zrównoważonego rozwoju oraz kreatywny strateg, którego celem jest wprowadzanie innowacji oraz ułatwianie komunikacji w skomplikowanych kwestiach. Wraz z Johanem Pihlem założył Doconomy i kierował innymi, nagradzanymi na całym świecie projektami w obszarze finansów, zrównoważonego rozwoju i praw człowieka. Otrzymał dyplom EMBA z wyróżnieniem w Stockholm School of Economics w dziedzinie Wiodących Innowacji oraz uczył się w Berlin School of Creative Leadership. Mathias zasiadał w kilku jury i jest niezwykle cenionym mówcą na szczytach branżowych w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej, a także w ONZ i UNFCCC.
źródło: https://talks-bnpparibas.pl/podcast/